NordenBladet – Eelmisel nädalavahetusel võõrustasime Allaniga meie pool minu vanemat õde Mariet ja tema abikaasat Raidot. Nad sõitsid esmaspäeval Rhodosele ning mõtlesime enne seda pikemalt koos olla. Laupäeval õhtul käisime neljakesi Viru Hotelli 50. aastapäeva puhul korraldatud luksuslikul juubelihooaja pidustusel restoranis Merineitsi. Revüüteater Starlight Cabaret andis seal glamuurse varietee-etenduse “Creme de la Creme”.

Piletid ostsime suht viimasel minutil Piletilevist (79.90). Mul tuli suurem “kultuuritung” peale ning rebisin mitmete erinevate ürituste pileteid. Lisaks kabareele võtsin piletid veel F. Lehari operetile Krahv Luxemburg ning Henrik Normanni ja Brigitte Susanne Hundi etendusele “Nuta või Naera!”. Virus oli meile broneeritud neljane laud kohe lava ligidal. Stsenarist-lavastaja-produtsent Kristjan Kurm oli kokku pannud viiest osast koosneva super etenduse, mille vahele Viru restorani peakokk Margus Tammpere pakkus kolmekäigulist pidulikku gurmeemenüüd (pilet sisaldas lisaks etendusele ka à la carte õhtusööki). Joogid tuli loomulikult kohapeal juurde osta (näiteks 12cl klaas veini 7EUR, 75cl pudel 39EUR, 33cl õlu 7EUR). Pilet sisaldas ka pääset Viru hotelli all asuvasse diskoteeki Cafe Amigo, kust sekundiks pärast läbi hüppasime. Viimati käisin vist diskoteegis ca 20 aastat tagasi. Hahaa.. Tegime seal kaks hot-shot´i ja siis võtsime takso koju (muuseas, tulime Bolt´iga aga tagasi läksime venelaste loodud Yandex´iga). Katsetame viimasel ajal palju erinevate app´ide võimalusi, teenindust ja lahendusi. Fun!

Minu menüüvalik:
Eelroaks mõnusalt kreemine Marseille mereannisupp (koha / lõhe / hiidkrevett / veenuskarbid / sinimerekarp / kalmaar / gnocchi / tomati confit / valge spargel / safrani mayo / tilliemulsioon), pearoaks Mägihõrnas (filee / risoto “Pizza Margherita” / porgandi- ja hernepüree/seened / krõbe kinoa / yuzu ja valge shokolaadi kaste) ja desserdi valik oli kõigi eest ära tehtud. Selleks oli Gianduja cremeux metsmaasika ning karamelliseeritud pähtlitega. Kogu toidumenüü oli väga hea. Joogiks võtsime mullivett ja Cavat. Sommeljeedel oli menüüs küll välja toodud soovitulik veini ja õllevalik, aga me eelistasime vahuveini. Kahjuks kõik kolm pudelit, mis me lauda tellisime olid kehvasti jahutatud ning suhteliselt soojad – see segas natukene muidu täiuslikku kulinaarset maitseelamust.

Aga nüüd vaadake kogu seda toredat peomelu oma silmaga!

Loe ka minu eelnevaid blogipostitusi (kõik postitused on loetavad neljas keeles – eesti, soome, rootsi ja inglise keeles!) 🙂

Viimased postitused:
Helena-Reet: Kaks viimast nädalat oleme tegelnud aktiivselt koduga või õigemini kodudega + MUUD JUTTU!
Helena-Reet: Näituse “Meie kodune nõiaköök” mahavõtmine ERM´is ja külastajate vahel E&S TOODETE LOOSIMINE!
Helena-Reet: 22. kuupäev – VAAT SEE ON ÜKS TORE päev igal kuul!
Helena-Reet: Laste vaktsineerimine, Teletorni külastus, Pirital restoranis, Kuusalus Jõekääru talus forelli püüdmas jpm huvitavat!
Helena-Reet: Mis see oli, mis minuga juhtus?
Helena-Reet: Meie elu maal ehk Kardashianid Eesti moodi.. või mis iganes + Retsept: Aasiapärased vürtsikad veiseribad särtsakas kastmes
Helena-Reet: 4 sünnipäeva (SUUR GALERII!)
Helena-Reet: Kolmas puugivaktsiin ning plaanid tänaseks
Helena-Reet: Tartus ERM´is käik, mehed ajasid end kiilaks + ülestunnistus: Jah, mul on uus mees!
Helena-Reet: Küla jaanituli, teine koroonavaktsiin, aiatööd ning mõnus laupäevaõhtu Keilas restoranis Legends Diner + FOTOD!
Helena-Reet: Vadakuvalgust ja rahulikust päeva algusest, uuest murutraktorist, kollektsioon “Ivanka” ning veel tänasest päevast…
Helena-Reet: Suvi!!! Meie nädalavahetus + SUUR GALERII!
Helena-Reet: Hygge hommik, veidi reklaami meie E&S hitt-tootele, sulgpall ning tänane päev läbi SUURE PILDIGALERII!
Helena-Reet: Aiast inspireeritud maal “Lapsepõlv”, veel üks tarbijamäng, lunaraha eest saadav kingitus, mõnusad RMK puhkealad ning nädala suursündmus! + SUUR GALERII KÕIGEST!
Helena-Reet: Elisheva & Shoshana läbirääkimised Kaup24-ga, ajakirjandustellimused ja tarbijamängud
Helena-Reet: Ivanka Shoshana sünnipäev VOL2, muremõtted, uus elupuuhekk + põnevad külalised
Helena-Reet: Laste sünnipäev – toidumenüü, outfit ja galerii!
Helena-Reet: Vabadus ise oma aega planeerida on luksus, mida armastan üle kõige!