8 SOOVITUST, kuidas olla enesekindlam

8 SOOVITUST, kuidas olla enesekindlam

NordenBladet – Enda üle nalja tegemine on aegajalt hea, kuid kui sa tunned end pidevalt alaväärsena, siis on aeg tegeleda enda enesekindluse kasvatamisega. Need kaheksa nippi aitavad kiiresti näha maailma positiivsemalt ja olla enesekindlam.

Alusta mantraga. Vali julgustav lause, mis sulle jõudu annab ja meenuta seda endale mitmeid kordi päeva jooksul. Lause võib olla lihtne nagu “Täna on minu päev,” või ka julgem nagu “Su päevas on sama palju tunde kui Beyoncel”. Prindi see välja ja teibi see nähtavasse kohta, kanna seda oma rahakotis või lihtsalt korruta vajadusel endale seda.

Ärka üles 15 minutit varem. On raske tunda end hästi, kui sa pead igal hommikul kiirustama ja rahmeldama, et end valmis saada. Ohverda natuke enda uneaega, et rahulikult end hommikul päevaks ette valmistada.

Harjuta õigeid poose. Sotsiaalpsühholoogil Amy Cuddyl on geniaalne trikk, kuidas end enesekindlamana näidata – pane käed puusa. Sa ei näe lihtsalt jõulisem välja, vaid on ka teaduslikult tõestatud, et selline poos paneb sind tundma jõulisemana ja langetab kortisoolitaset.

Võta puhkust sotsiaalmeediast. Teadus ütleb, et hirm millestki ilma jääda võib tekitada depressiooni. Kui sa tunned end liiga sõltuvana sotsiaalmeediast või lihtsalt tunned, et sotsiaalmeedia mõjutab liialt su elu, siis võta nädalane puhkus Facebookist, Instagramist ja Twitterist.

Jäta moeajakirjade lugemine. Kui pildid perfektsetest modellidest tekitavad sinus ebakindla tunde, pane käest moeajakirjad ja haara nende asemel mõni tõsiseltvõetav ajaleht. Uudised on tõenäoliselt huvitavamad kui pildid bikiinides Taylor Swiftist.

Triigi enda riideid. Triikimise asemel võid neid ka aurutada või lasta kogu töö ära teha kuivatil. Tundub nagu väike muudatus, kuid on palju lihtsam näidata end paremast küljest, kui sa ei kanna kortsus riideid.

Väldi negatiivseid mõtteid. Lihtsam öelda kui teha, kuid pidevalt enda ebakindlustest mõtlemine ei ole sulle üldse kasulik. Alusta jooga ja meditatsiooniga, et kontrollida enda mõtteid paremini, arendada keskendumisvõimet, jääda positiivseks ja lõpetada halvad sisemonoloogid.

Tee iga päev viiele inimesele kompliment. Sul ei ole aega põdeda enda ebakindluste pärast, kui sa märkad teistes palju positiivset. Vaimustu pisiasjadest teiste inimeste juures ja ela neile nende õnnestumisel kaasa. Tänu sinu positiivsusele tunnevad ka nemad end enesekindlamana.


Avafoto: Pexels/João Jesus
Allikas: purewow.com


error:
Copyright © NordenBladet 2008-2019 All Rights Reserved.
Skandinaavia / Põhjamaade uudised ja info eesti keeles.
Scandinavian / Nordic news and info in Estonian.
Nordic News Service


blog.tr.ee