NordenBladet – Instagrami uue lahendusega branded content ads saab luua reklaame, milles kasutatakse ettevõtte või brändiga seotud influencer’ite postitusi. Varem nägid Instagramis influencer’ite reklaampostitusi ainult nende jälgijad, kuid nüüd saavad ettevõtted mõjuisikute loodud sponsoreeritud sisu uudisvoos samamoodi kuvada nagu reklaame. Sarnaselt kõikidele teistele Instagrami reklaamidele ilmub nende postituste ülaserva ja pealkirja vastav märge.
Branded content ads’i abil saab ettevõte mõjuisiku loodud sisu õigetele inimestele suunata. See on oluline, sest mõjuisikute arvamused ja soovitused lähevad inimestele korda ning nende käest pärinev sisu muudab postituse autentsemaks kui ettevõtte enda poolt loodud sisu.
Alates sellest nädalast saab branded content ads’i kasutada uudisvoos ning lähikuudel ilmselt ka story’des. Instagram testis lahendust juba märtsis, kuid siis oli see kättesaadav ainult valitud ettevõtetele.
Branded content ads’i kasutamise juhend:
Selleks, et ettevõte saaks influencer’i loodud postitusi reklaamina kasutada, peab sisu looja ehk influencer andma koostööpartnerile ehk ettevõttele loa oma postitusi promoda, mida saab teha lehel Advanced Settings.
Pärast seda näeb ettevõte influencer’i tehtud postitusi lehel Ads Manager, need asuvad olemasolevate postituste ehk Existing Posts juures ja ettevõte võib neid reklaami kujul oma Instagrami uudisvoos või story’des avaldada.
Allikas: Instagram