Kogenud treener Ville Laurila väärast toitumisest: Normaalse toiduga langetad kaalu, ettearvamatu samm keerab kõik peapeale

OHMYGOSSIP — Soome treener Ville Laurila kirjeldab tüüpilisi söömisega seotud häireid ning annab nõu, kuidas saavutada jäädavad muutused, ilma erilise pingutuseta, vahendab Iltalehti.

“Inimene võib saavutada kiirdieediga ahhetavaid tulemusi, aga tagasi endise eluviisi juurde pöördumine võib põhjustada kilode tagasitulekut. See võib osutuda hoopis masendavamaks, kui oli olukord enne kaalulangetust,” ütleb kogenud treener Ville Laurila.

Laurila ei pea lugu kiirdieetidest, ega toiduvalikust, kus loobutakse mõnest toiduainetest täielikult (näiteks nisujahutooted, süsivesikud jne). Ta juhendab inimesi vastavalt individuaalsele olukorrale ja kutsub protsessi “päästeplaaniks”. Olenemata sellest, et muutused tehakse individuaalselt, ühendab kolm asja kõiki olukordi – toidugrupid, veejoomine ja ööuned.

Mees peab kaalulangetuse puhul kõige olulisemaks toiduvalikut, alles siis tuleb füüsilise pingutuse näol trenn. Enamasti söövad inimesed ühe korraga liiga vähe, joovad liiga vähe vett ja jätavad toidukordade vahele liiga pikad vahed. Puudujääk kompenseeritakse kogu päeva vältel kommide ja igasuguste ime proteiinibatoonidega. Nahk muutub kahvatuks ja enesetunne jõuetuks.

Samuti on inimesed väärarusaamal toidu osas. Arvatakse, et on olemas kaalulangetavad toidud. Et kui süüa light nimetusega tooteid, siis nad kaotavad kaalu. Sellised tooted tegelikult just tekitavad magusaisu juurde. “Ainult normaalse toiduga on võimalik kaalu langetada. Toit ja trenn ei saa olla vastumeelne – kõik peab olema loomulik,” tõdeb mees.

Toidukordade vahele peaks jääma umbes 2,5-3h ning pidev veejoomine aitab hoida kõhtu täis ja ei tekita magusaisu. Samuti kirjeldab Laurila, et kui kehakaalu langetada imedieediga ja liiga kiiresti, siis tulemused ei jää püsima ning kaalu võib hoopistükis rohkem tagasi lisanduda. Pikk ja stabiilne periood tagab püsivad tulemused. Keegi ei pea elama lõputu kaalulangetuskuuri vältel, vaid tuleb õppida sööma mitmekülgselt ja piisavalt säästlikult.

 

Loe lisaks:
Personaaltreener Jutta Gustafsberg: Need nipid aitavad sul kaalu langetada

OHMYGOSSIP — Tuntud Soome personaaltreener Jutta Gustafsberg annab nõu, kuidas kaalulangetus tulemusi annaks ja kuidas on kergem eesmärke hoida, vahendab Iltalehti.

 


Tags assigned to this article:
dieetkehakaaltrennVille Laurida

error:
Copyright © NordenBladet 2008-2019 All Rights Reserved.
Skandinaavia / Põhjamaade uudised ja info eesti keeles.
Scandinavian / Nordic news and info in Estonian.
Nordic News Service


blog.tr.ee