NordenBladet – USA jaemüügi gigant Macy’s teatas teise kvartali tulemustest, mis ületasid analüütikute ootusi ning viisid täna ettevõtte aktsia enam kui 17-protsendilisse tõusu.
Ettevõtte käive langes 2,5 protsenti 4,81 miljardi dollarini, kuid jäi siiski üle prognoositust. Korrigeeritud kasum aktsia kohta ulatus 0,41 dollarini – üle kahekordne võrreldes turu ootustega. Eriliseks üllatuseks kujunes same-store müük (SSS), mis kasvas 1,9 protsenti ja näitas tugevaimat tõusu viimase kolme aasta jooksul.
Kasvu vedasid uuenduskuuri läbinud „Reimagine 125“ kauplused ning Macy’se luksusbrändid Bloomingdale’s ja Bluemercury.
Tulemuste toel tõstis Macy’s aastaprognoosi: nüüd oodatakse käibeks 21,15–21,45 miljardit dollarit ning kasumiks 1,70–2,05 dollarit aktsia kohta.
Tegevjuht Tony Spring rõhutas, et edu kinnitab ettevõtte mitme brändi ja müügikanali strateegia toimimist.