Advertisement:

Marilyn Monroe Max Factori kampaanias

Max Factor saab tänavu 80-aastaseks ning sel puhul toob kosmeetiabränd välja oma ikoonkliendi – Marilyn Monroe.

„Norma Jean astus Max Factori Blonde Roomi 40′ndatel brünetina ning väljus sealt tänu Mr. Max Factorile plaatinablondide juustega, millest sai Marilyn Monroe’le sobilik soeng,“ teatab Max Factori globaalne loovdidektor Pat McGrath.

Max Factor müüb tänaseni mõningaid Marilyni lemmiktooteid. „Marilyn tegi 40′ndatel kuulsaks särtsakad punahuuled, kreemikarva jume ja dramaatilise lainerijoonega silmad. See look domineerib ilu- ja moetööstuses tänaseni,“ räägib McGrath, vahendab Mood.

„See on ülim glamuur – midagi muud ei saa sellega võrrelda. Ruby Tuesday on inspireeritud Marilyni lemmik-huulepulgast. Tema jume oli kreemikarva ja veatu, tema silmi pikendas osavalt tõmmatud lainerijoon ja tema huultele andis värvi särtsakas punane toon, mis sai tema jumestuse keskmeks. Tänu oskuslikule jumestusele ja õigetele toodetele aitab Max Factor ka täna naiste parimaid jooni esile tuua, võimaldades neilgi glamuurset transformatsiooni läbi teha.“


Tags assigned to this article:
Marilyn MonroeMax FactorNorma JeanPat McGrath

error:
Copyright © NordenBladet 2008-2019 All Rights Reserved.
Skandinaavia / Põhjamaade uudised ja info eesti keeles.
Scandinavian / Nordic news and info in Estonian.
Nordic News Service