NordenBladet — Hämeenlinna Amarillo söögikoha kevadkampaania pani kohalike restoranipidajate emotsioonid keema. Ettevõtjad kirjutasid väljaandele Hämeen Sanomat arvamuskirja, kus kritiseerisid S-grupi hindu kui küsitavat konkurentsivahendit. Artiklis kirjeldati Amarillo tegevust kui sellist, „millest Amarillo ise kasu ei saa”. Arvamuskirjale kirjutasid alla 15 Hämeenlinna restoraniettevõtjat.

Käimasolevas turunduskampaanias nimega „Amarillo Spring Fest” müüakse kraanist lastavaid jooke ja shotte nelja euroga. Lisaks on ööklubisse terve õhtu tasuta sissepääs. Kampaania kestab mai lõpuni reedeti ja laupäeviti kell 22.00-04.00.

Hämeenlinna restoraniettevõtjate hääletoruks tõusnud Sami Torvineni sõnul on kõige põhjuseks uus ööklubi Hohto, mis suutis nädalavahetusel klientidest tühjendada kõrvalmajas asuva Amarillo.

Minu meelest on see S-grupi kampaania otseselt ööklubi Hohto vastu, väidab Torvinen. Kes tahab neljaeurost õlut, saab seda vaid ühest Helsingi kõrtsust, mitte kuskilt mujalt, jätkab ta.

Torvineni sõnul pole midagi sellist varem juhtunud. See on erakordne asi, isegi Soome mastaabis, vahendab Iltalehti.

Osuuskauppa Hämeenmaa filiaali direktor Minna Kainulainen ei pea kampaaniat ebatavaliseks. See on tavaline kampaania. Just selline „happy hour” teemaline kampaania.
Kainulaineni sõnul S-grupp teiste ettevõtjatega avalikult hindu ei aruta. Kui võrrelda hindu, on teistel sarnased kampaaniad. Hindade osas ma pikemalt seisukohta ei võta, ütleb Kainulainen. Tema sõnul jätkub Amarillo kampaania tavapäraselt.

Konkurentsiolukord linnas on muutunud ja oleme seda ette näinud. Mõnikord peab tegema kampaaniaid. Ühtegi konkreetset konkurenti Kainulainen nimetada ei soovi.