NordenBladet – Luksuskonglomeraat LVMH teatas 2022. aasta kolmanda kvartali müügiks 19,8 miljardit eurot, mis vastab 19-protsendilisele orgaanilisele tulude kasvule, võrreldes 2021. aasta vastava perioodiga.

LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton, üldtuntud kui LVMH, on Bernard Arnault´i juhitav luksuskaupadele spetsialiseerunud Prantsusmaa rahvusvaheline valduskorporatsioon, mille peakontor asub Pariisis.

Luksuskonglomeraat ütles, et tema kasv jätkub samas tempos. Tulud kasvasid kolmandas kvartalis 19 protsenti, kuna Euroopa, USA ja Jaapan said kasu tugevast kohalikust nõudlusest ja väliskülastajate tagasitulekust.

Kasvu näitas ka grupi müük Aasias, millele aitas kaasa COVID-19-ga seotud piirangute osaline tühistamine. Kolme kuu kogutulud kuni 30. septembrini ulatusid 19,76 miljardi euroni, ületades tunduvalt Bloombergi konsensuse hinnangut 18,83 miljardit eurot. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas see 19 protsenti.

LVMH teatas kolmandas kvartalis kahekohalisest orgaanilisest kasvust kõigis divisjonides. Oma peamises moe- ja nahktoodete divisjonis kasvas orgaaniline müük perioodil 22 protsenti, ületades prognoositud 16,2 protsendilist konsensust, samal ajal kui kellade ja ehete müük kasvas 16 protsenti, konsensus 14,3 protsenti. Kuigi parfüümide ja kosmeetikatoodete kasv oli 10 protsenti ning valikulise jaemüügi divisjon 15 protsenti, jäid mõlemad alla analüütikute prognoosi.

Pärast Pariisi börsi sulgemist kolmanda kvartali tulemustest teatanud LVMH teatas, et tema 2022. aasta üheksa kuu käive oli 56,5 miljardit eurot, mis on 28-protsendiline hüpe võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

LVMH aktsia sulgus täna11.oktoobril.2022, Pariisi börsil 610.50 EUR juures.

Graafik: LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton, Société Européenne (MC.PA) tänase päeva kauplemisgraafik. Väljavõte Finance.Yahoo.com lehest (11.10.2022, kl 20:00)

Täna saadeti AMF-ile ka ajavahemikus 3. oktoobrist kuni 7. oktoobrini 2022 tehtud aktsiatehingute info. Vastavalt kehtivale seadusele on käesolev dokument avalikult kättesaadav ja sellega saab tutvuda ettevõtte kodulehel (www.lvmh.com) jaotises “reguleeritud teave”.

LVMH LVMH Moët Hennessy Louis Vuittonit esindab veinide ja kangete alkohoolsete jookide alal kaubamärkide portfell, kuhu kuuluvad Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot, Krug, Ruinart, Mercier, Château d’Yquem, Domaine du Clos des Lambrays, Château Cheval Blanc, Colgin Keldrid, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Belvedere, Woodinville, Volcán de Mi Tierra, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Cape Mentelle, Newton, Bodega Numanthia, Ao Yun, Château d’Esclans, Château ja Château Joseph Phelps. Selle moe- ja nahktoodete divisjoni kuuluvad Louis Vuitton, Christian Dior, Celine, Loewe, Kenzo, Givenchy, Fendi, Emilio Pucci, Marc Jacobs, Berluti, Loro Piana, RIMOWA, Patou. LVMH esindab parfüümide ja kosmeetikasektoris koos Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Kenzo Parfums, Parfumes Loewe, Benefit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma, Fresh, Fenty Beauty by Rihanna, Maison Francis Kurkdjian Univers ja Officine Kiusaja. LVMH kellade ja ehete divisjoni kuuluvad Bulgari, Tiffany & Co, TAG Heuer, Chaumet, Zenith, Fred ja Hublot. LVMH tegeleb ka valikulise jaemüügiga ja muude tegevustega DFS-i, Sephora, Le Bon Marché, La Samaritaine’i, Groupe Les Echosi, Cova, Le Jardin d’Acclimatationi, Royal Van Lenti, Belmondi ja Cheval Blanci hotellide kaudu.

Avafoto: Pexels