NordenBladet – Mida teha ja tegemata jätta, kui oled otsustanud oma toote või teenusega minna välisturgudele? Millised on edulood rahvusvaheliselt konkurentsivõimeliste toodete ja teenuste taga?
ARSi Kunstilinnaku ja Eesti Disainikeskuse ühise seminari fookuses on disainitoodete ja -teenuste edukas müük ja välisturgudele sisenemine. Oma edulugusid ja isiklikke kogemusi tulevad kuulajatega jagama Eesti tuntud disainerid. Kõne alla tulevad teemad: Mis teeb toote või teenus unikaalseks, konkurentsivõimeliseks ja ihaldusväärseks nii kodu- kui välisturgude jaoks? Millised on olnud disainerite meeldejäävaimad õppetunnid sellel keerukal teekonnal? Mis on edu võti ja mida peaks kindlasti vältima? Kutsutud disainerid jagavad kuulajatele soovitusi ja praktilisi näpunäiteid, mis aitavad püstiatud eesmärke saavutada ja teekonnal püsida.
Kaheosalise seminari esimeses osas räägivad Kairi Kuuskor (Bold Tuesday), Mare Kelpman (mare kelpman tekstiilistuudio) jt disainitoodete ekspordist ning teises osas Kristian Lember (DUX), Hannes Paesoo (KOOR) jt disainiteenustega välisturgude vallutamisest. Disainerite lugusid toetab kõrvalpilguga Disainiteenuse ekspordiprogrammi ärimentor Mart Kikas jagades oma tähelepanekuid nii programmi õppetundidest kui oma laiemast kogemustepagasist. Seminari modereerib ja oma pikaajalist ning mitmekesist kogemustepagasit rahvusvahelisel areenil jagab kuulajatega Tanel Veenre (TANEL VEENRE JEWELLERY).
Seminar toimub 17. juunil kell 14-18 EKKM-is (Põhja pst. 35, Tallinn).
Seminari osalustasu on 20 eurot (sh km).
Seminari toetab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest.
Registreeru SIIN