Reklaam:

EASi turismiarenduskeskuse direktori asetäitja Marje Braunbrück: “Eesti reklaamimisel pole priisatud”

Kuna Eesti riigil pole kunagi olnud „hirmus palju raha”, on olemasolevat raha kasutatud maksimaalselt efektiivset ja lähtuvalt Eesti turismisektori vajadusest, ütles EASi turismiarenduskeskuse direktori asetäitja Marje Braunbrück

Braunbrück selgitas, et reisisihi programm on ELi rahastatud programm, millele lisandub Eesti riigi poolne kaasfinantseeringud 20-22% EL poolsest finantseeringust.

„Riigid, kes on astunud ELi, on saanud erinevaid toetusi erinevatest programmidest, millest üks valdkondi on riigi majanduse konkurentsivõime tõstmine, mida paljud riigid on kasutanud ka turismi kui olulise majandussektori arenguks. Eelkõige aidatakse läbi erinevate programmide uusi liikmesriike arengus järele jõuda,“ lisas ta.

„Rahade kasutamise kontroll on väga tugev, auditeid teostab EL, majandusministeerium, rahandusministeeriumi, riigikontroll, erinevad komisjonid ning EASi siseaudit. EL rahade sihipärane ja otstarbekas kasutus on väga suur vastutus, seetõttu on kontroll väga põhjalik,“ rääkis Braunbrück.

“Me valime sihttururiigid vastavalt nende potentsiaalile (Maailma Turismiorganisatsiooni poolt väljatöötatud matemaatiline mudel) ja lähtudes Eesti turismisektori vajadustest. Kuna Eesti riigil pole kunagi olnud „hirmus palju raha”, siis olemasolevat raha on kasutatud maksimaalselt efektiivset ja lähtuvalt Eesti turismisektori vajadusest.  Me ei tegutse huupi, vaid kampaaniad toimuvad kindlate tegevuskavade alusel, mis aitavad meil saavutada püstitatud eesmärke,” kinnitas Braunbrück.
 


Tags assigned to this article:
Marje Braunbrück

Reklaam:

Tippkvaliteediga loodussõbralik Skandinaavia luksuskosmeetika - ElishevaShoshana.com

error:
Copyright © NordenBladet 2008-2020 All Rights Reserved.
Skandinaavia / Põhjamaade uudised ja info eesti keeles.
Scandinavian / Nordic news and info in Estonian.
Nordic News Service