Jimmy Choo laieneb peale 15 aastat kingaäris paarfüümide maailma. Jaanuari keskel esitleb kingabränd New Yorgi Saks Fifth Avenue kaubamajas oma esimest parfüümi, mil nimeks lihtsalt Jimmy Choo. Reklaamikampaania staar on Jimmy Choo looja ja juht Tamara Mellon.

“Me kasvasime üle elustiili- ja luksusbrändiks,” teatab Mellon. “Parfüüm tundus meile järgmise loogilise sammuna. Parfüüm on naistele nii tähtis aksessuaar – ma arvan, et meil on väga lai sihtgrupp. Iga naine on meie klient.”

Parfüümi lõi International Flavors & Fragrances parfümeer Olivier Polge. “Lõhn on middagi väga isiklikku,” räägib Mellon. “Tahtsime luua midagi, mis oleks ihaldusobjekt, midagi, mida oleks uhke näidata.”

Parfüümi reklaamikampaania pildistasid Inez van Laamsweerde ja Vinoodh Matadin. “Me tahtsime edasi anda seda, mis on pudeli sees. Midagi, mis on jõuline, aga samas ka sensuaalne ja pehme,” räägib Mellon.

Jimmy Chool on plaanis järgneva kolme aasta jooksul välja tulla veel kahe parfüümiga. “See parfüüm on küllaltki poeetiline ja romantiline, järgmine võib vabalt olla dünaamilisem,” lubab Inter Parfumsi CEO Philippe Benacin.