Reklaam:

Janne Klooren Gossip.ee-le: Kahe pisikese lapse kõrvalt ei jää aega disainiga tegelemiseks

Kaunis ning töökas Janne Klooren on BonBon´is Stylechanneli üritustesarja üle viie aasta edukalt juhtinud. Kahe lapse ema räägib Gossip.ee-le milliseid disainrõivaid ta ise kanda eelistab, palju tema lemmikrõivad maksavad ja kuidas juba aastaid toimuv moeüritus “Stylechannel” alguse sai. Tähelepanu trendigurmaanid: juba sellel laupäeval toimub üritus taas ning seekord on võimalik näha moedisainer Antti Asplund´i kollektsiooni “Sleep together”!

Mis on Stylechannel, millal see moeüritus alguse sai?
Stylechanneli üritustesari on segu moest ja stiilist, kus peaaegu igakuu astub üles mõni kodumaine moekunstnik/moebränd oma uue kollektsiooniga. Üritus toimus algselt ainult klubis BonBon, aga nüüd oleme laienenud ka Lounge Museumisse, et ikka kõik huvilised pääseksid moekunstile lähemale. Ürituse eesmärk on promoda eestimaist moedisaini. Üritus on toimunud üle 50 korra kokku ja igal üritusel on kohal olnud umbes 600 inimest ainuüksi BonBonis. Ja möödunud septembris 2009 tähistas see vahva moesari oma viiendat sünnipäeva. Esimene show toimus augustis aastal 2004 Aldo Järvsoo kollektsiooni näidates!

Millest-kellest saite idee ja tõuke 5 aastat tagasi korraldada esimest Stylechannelit?
5 aastat tagasi tehti klubis BonBon totaalne uuendus sisekujunduses ja paralleelselt sellega vaadati üle ka programm. Enne oli “vanas BonBonis” moeüritus nimega Model Flat, mida organiseeris siis toonane klubi programmijuht Maret Soom. Ajad muutusid, Maret liikus muudele jahimaadele, aga inimesed nõudsid moodi endiselt. Uus programmijuht Martin Kala pakkuski Stiilikanali üritust mulle, kuna olin õppinud ja näinud modellitööd tehes Model Flati üritustel, kuidas peaks üks moeüritus välja nägema. Lisasin sinna omad uuendused, parandused, muutsin kontseptsiooni, nime ja nõnda olemegi juba 5 aastat seda teinud. Tol hetkel ei olnud teistes klubides moeüritusi, võib öelda, et Stylechannel oli lipulaev selles valdkonnas.

Kes seda üritust peale teie veel korraldavad-organiseerivad?
Hetkel olen seda promotoori tööd üksi teinud, aga Zenja Fokin on viimastel üritustel liitunud minuga. Tema ülesandeks on lavastada ja stiliseerida ning loomulikult ka promoda.

Kes tuntud disaineritest on oma kollektsioone esitamas käinud?
Meie laval on esinenud oma kollektsioonidega Tiina Talumees, Aldo Järvsoo, Riina Põldroos, Liisi Eesmaa, Britt Samoson, Ester Kannelmäe, Xenia Jedomskihh, Triin Randloo, Kirill Safonov, Lilli Jahilo, õed Laugased, Kriss Soonik, TallinnDolls, Maki, Iida kauplus, BonBon Lingerie ja paljud teised tegijad.

Keda ootate osalema?
Ootame osalema kõiki moekunstnikke oma vingete kollektsioonidega.

Mis sõnumit see üritus endas kannab? Milliseid uksi ja võimalusi noorele moekunstnikule avab?
Sõnum on väga lihtne – eestimaine disain on SUPER! Maailmatasemel! Usun, et moeshow kui promo noorele moekunstnikule ei tee paha – aitab tutvustada oma nime ja leida uusi kliente selle läbi. Tuua tarbekunst lähemale vaatajale kui potentsiaalsele tarbijale.

Millised muutused on sellel aastal plaanis?
Iga Stylechannel on eraldi projekt ja erinev eelmisest üritusest tänu vahelduvatele moedisaineritele. Proovime veebruaris uusi tuuli tuua sisse välimaiste moeloojatega. Ning 20. märtsi Stylechannelil võib jääda mulje, et sarkastiline ülbe London kolib üle tagasihoidlikku Tallinna!  Nimelt näidatakse moehullusi, mille on moodustanud noor multitalent AD Helene Vettik.  Tegemist on iroonilise Henry Hollandi fännikollektsiooniga (originaalkollektsiooni nimi oli kunagi Fashion Groupies), millel nimeks ?Henry Holland Groupie?.  Helene on valmis kirjutanud hunniku sarkasmluuletusi kohalikest staaridest a`la ? Lao ennast letti Eda-Ines Etti? ja kavatseb need trükkida lahedalt T-särkidele.  Show eesmärk on matkida Hollandi stiili niipalju kui võimalik.

Millal selle aasta esimene üritus toimub?

Sel laupäeval (20.veebruaril) toimub selle aasta esimene Stylechannel alapealkirjaga “Stylechannel goes International!” Moe üritustesari Stylechannel laiendab haaret tuues vaatajani parimad moepalad otse Soomest! Moedisainer Antti Asplund esmaesitleb oma kevad-suvi 2010 kollektsiooni “Sleep together”.

Kes on Antti Asplund? Kuidas teie tema töid iseloomustaksite?
Antti on noor ja andekas Soome disainer, kellel on omapärane lähenemine oma tööle. Kombineerides omavahel näitekirjandust ja teatrit, leiab ta sünteesi esitleda reaalset elu ja igapäeva uues valguses ning seda kõike läbi rõivaste ehk moedisaini. Iga kollektsioon valmib mingis kindlas tugevas kontseptsioonis. Antti Asplund julgustab inimesi distantseeruma – vaatama elu kõrvaltvaataja pilguga ning mõistma tegelikkust – iga päev on eriline!

Kas võime BonBonis ka teie enda tehtud kollektsioone näha?
Olen lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli rõivatootmise eriala. Tänu sellele olen paar kollektsiooni valmistanud (TTÜ moeshowle, TTÜ missivalimistele, diplomitööks jne) ja isegi neid rõivaid hiljem kandnud. Lisaks töötasin enne emapuhkusele jäämist Baltikas Montoni aksessuaaride sisseostjana, see töö sisaldas kohati ka aksessuaaride disainimist. Hetkel ei jää mul kahe pisikese lapse kõrvalt aega disainiga tegelemiseks, aga sellest hoolimata tunnen end kindlalt moeproomotori tööd tehes.

Milliseid kodumaiseid ja välismaiseid brände eelistate ise kanda? Kes on teie lemmikdisainer Eestis, välismaal?

Minu jaoks ei ole oluline, et rõivas oleks mingi kalli brändi oma, vaid disain, sobivus ja mugavus on tähtsad. Tähtis on, et tekiks tunne, et “vot see on minu toode”. Kodumaistest on väga lahedad brändid Monton, Ivo Nikkolo, Maki ja disaineritest ei tahaks väga kedagi välja tuua, sest pean nende kõigiga igapäevaselt tööd tegema ka edaspidi. Aga välismaistest brändidest on minu lemmikud Balenciaga, YSL, Nina Ricci – aga eelistan osta mõistlikuma raha eest tooteid, sest vajan vaheldust garderoobi. Taskukohastest brändidest on suur lemmik Hispaania päritolu Uterqüe, mis kuulub samasse ketti Zara, Stardivariuse ja Bershkaga. Loodan väga, et nad oma poe ka Tallinnas peagi avavad. Disaineritest mainiksin ära kindlasti John Galliano ja Marc Jacobsi.

Kui tihti teete enda garderoobis uuendust? Millistest moe-kaupadest, rõivastest te kõige raskema südamega möödute?

Pean tunnistama, et kahe lapse kõrvalt nii tihti enam ei tee uuendusi oma garderoobis, kui vanasti. Tänu sellele on valikud väga hoolikad ja läbimõeldud. Miksin kokku osavalt klassikuid ja basic tooteid mingi huvitava disain-aksessuaariga. Raske on mööduda ilusatest kleitidest, kuigi neid üritusi on vähemaks jäänud, kus neid kanda. Õnneks jõuavad minu töö tõttu ilusad asjad otse disaineritelt minu garderoobi.

Mis on teie viis lemmikrõivaeset? Kelle valmistatud need on ja palju te nendele kulutasite?
Olen suur kleidifänn, aga igapäevaselt armastan teksasaid ja jakke. Kleidid pärinevad meie oma kodumaiste moekunstnike õmblusmasinate alt- esindatud on Tiina Talumees, Maki, Hanna Korsar, Britt Samoson. Ägeda teksajaki soetasin Liina Steinilt ja Hispaania reisilt naasesin kahe Uterqüe jakiga. Teksadest eelistan G-Stari huvitava lõikega ja omapäraseid eksemplare. Hinnad jäävad nende asjade puhul vahemikku 2000-7000 krooni.

 


Tags assigned to this article:
BonBonJanne KloorenStylechannel

Reklaam:

Tippkvaliteediga loodussõbralik Skandinaavia luksuskosmeetika - ElishevaShoshana.com

error:
Copyright © NordenBladet 2008-2020 All Rights Reserved.
Skandinaavia / Põhjamaade uudised ja info eesti keeles.
Scandinavian / Nordic news and info in Estonian.
Nordic News Service