Reklaam:

Johanna Nurm Gossip.ee-le: Plaan on luua firma, bränd ja uus moesuund!

Johanna Nurm on vaid 17-aastane Eesti kaunitar, kes lööb laineid moedisainerina. Tema disainitud aksessuaarid on jõudnud ka polettidele. Noorukesel disaineril on kõrged sihid ning kindel meel ning isegi Londoni vallutamine, ei tundu talle utoopiana. “Plaan on minna sinna Londoni disainikooli või siis hakata kohe julgelt Londonit ründama ja luua firma, bränd ja uus moesuund,” räägib Johanna Nurm Gossip.ee-le.

Millal ja millest sai alguse teie kunsti- ja moekirg?
See tuleb seest, iga persooniga sünniga kaasa. Mida aasta edasi, seda rõhuvamaks kõik muutub ja seda rohkem tahab loome su seest välja pursata.

Kus te olete moekunsti õppinud? Olete rääkinud, et teil on soov minna Central Saint Martinsi kunsti- ja disainikooli Londonis…
Ma õpin moodi ja kunsti iga päev ja igal pool, tuleb käia kogu aeg silmad ja kõrvad lahti, sest kunagi ei tea, mis sind inspireerida võib. Plaan on minna sinna kooli või siis hakata kohe julgelt Londonit ründama ja luua firma, bränd ja uus moesuund.

Milliseid saavutusi te enda jaoks suurimateks peate? Osalemine SuperNooval, enda loodud aksessuaaride jõudmine poelettidele,…?
Supernooval osalemine pole mulle mingi saavutus. Saavutus on see, mida ma lõin ehk siis minu rõivad ja aksessuaarid, mitte aga otseselt osalemine Supernooval. Saavutus on uued ja arendavad tutvused – näiteks minu väga heaks ja ustavaks sõbraks saanud Eesti fotograaf Filippo Caroti ja veel paljud piiramatu kujutlusvõimega inimesed. Muidugi teisejärguline asi, mida saab saavutuseks nimetada on minu toodete jõudmine poodi “Nu Nordik”. Selle puhul pole aga ka ainult saavutus sinna enda asjad saada, loeb see, et sinu asju ostetaks, kuna muidu pole mingit saavutust. See, et mu asju seal müüakse on suur edasiminek, kuna…mis disainer sa oled, kui keegi sinu asju ei kanna?

Milline olete te tarbijana. Kas olete pigem emotsionaalne või ratsionaalne ostja?

Mõlemat.

Kui palju kulutate kuus keskmiselt riietele? Mis on olnud teie kõige n-ö pöörasem või emotsionaalsem ost?

100 krooni. Kõik mu ostud on emotsionaalsed, nii kangaste, rõivaste kui ka kõige muu puhul, muidu ma neid asju ei ostaks. Iga asi, mille eest sa raha maksad, peab sinus tundeid tekitama, siis on ost õige.

On teil mõni lemmikkauplus Eestis, välismaal?

Yves Saint Laurent ja Chanel. Kindlasti on mu lemmikud ka erinevad antikvariaadid Eestis ja mujal maailmas, kunagi ei tea, mis sulle seal silma võib jääda.

Milliseid brände te eelistate?
John Galliano, Yves Saint Laurent ja Chanel.

Millistes rõivastes tunnete end kõige mugavamalt ja paremini?

Ilusates rõivastes, mis muudavad mu tundeid, olekut ja meeli.

Milliseid ehteid soovitate sel talvel kanda? Milline müügiartikkel müüb kõige paremini?

Naiselikke, kurjasid ja pilkupüüdvaid ehteid. Müüb müügiartikkel, millel on sisu ja mis paneb inimese kohe sinu asju kandma.


Tags assigned to this article:
Johanna Nurmmoodstiil

Reklaam:

Tippkvaliteediga loodussõbralik Skandinaavia luksuskosmeetika - ElishevaShoshana.com

error:
Copyright © NordenBladet 2008-2020 All Rights Reserved.
Skandinaavia / Põhjamaade uudised ja info eesti keeles.
Scandinavian / Nordic news and info in Estonian.
Nordic News Service