Reklaam:

Beatrice Gossip.ee-le: “Olen pigem ratsionaalne ostja, kuid on ka emotsiooni lainel asju ostetud”

Kaunis ärinaine, ema, modell ning enda nimelise modelliagentuuri omanik Beatrice näeb alati särav, omanäoline ning naiselik välja. Kas Beatrice on pigem emotsionaalne või ratsionaalne shoppaja? Milliseid brände ta eelistab? Kus teda võib sisseoste tegemas näha? Kõike seda saad lugeda Gossip.ee tänasest stiilirubriigist!

“Olen pigem ratsionaalne ostja, kuid on ka emotsiooni lainel asju ostetud,” räägib Beatrice Gossip.ee-le. Nagu enamus naistel, nii ka temal on nõrkus kingade vastu.  “Kingad endiselt mõjuvad mulle,” nendib Beatrice, et kingariiulitest ei möödu ta kunagi just kõige ükskõiksemalt.

Konkreetselt poodlemist Beatrice aga ei armasta ega ka mõista. “Ma ei tegele igakuiselt riiete ostmisega, see tundub veidrana. Õigemini, ma ei vaja seda! Olen aastaid teinud stilistikat mitmele ajakirjale ning tihti olen just pildistamiste käigus leidnud endale sobivaid esemeid.”

“Mingit keskmist pole olemas,” naerab Beatrice ja ütleb, et ei oska nimetada kindlat summat, palju tal keskeltläbi rõivastele kulub. Samuti ei meenu talle väga pööraseid ja kahetsusväärseid oste.  “Pööraseid oste ei meenu aga mõni odav asi on küll soetatud, mis ei kannata kandmist,” toob Beatrice vastupidise näite, et ka odav ost võib teinekord meelehärmi tekitada.

Eestis on Beatrice´l mitu lemmikpoodi. “Eestis on kindlasti lemmikpoodideks “Fashion Palace”. See on üks parimatest n-ö multibrändi poodidest ning “Boutique Carrousel-Vivienne Westwood”,” räägib Beatrice, kes konkreetset brändi, mida eelistaks nimetada ei oska. “Armastan väga erinevaid brände,” lisab Beatrice.

Alati shikilt riietuv ja kaunite aksessuaaridega ehitud Beatrice ei oska nimetada ka oma lemmikriietust. Nagu erinevad päevad ja tujud, erinevad ka lemmikud. “See sõltub palju tegevusest. Üks  ja seesama ese/asi võib tunduda mulle üks hetk väga mugavana ja teine kord just kõige ebamugavamana!” Hiljuti vanalinnas stiilse, värvirohke ja armsa kodukohviku “nAnO” avanud Beatrice räägib, et ka kohvikus ei ole kellegil n-ö töörõivast, et hoida hubast ja kodust stiili ning tunnetada õiget meeleolu. “Kuna meil on kodukohvik, siis igaüks käib riides nagu soovib, vastavalt ka üritusele, mis nAnO-s prajasti toimub.”

Beatrice, kes seoses modellitööga ning modellide esindamisega on maailmas palju ringi reisinud, teab, et kõige huvitavamalt ja ilusamini riietuvad inimsed Itaalias ja Inglismaal ning kõige mugavamini saab sulanduda New Yorkis.  “Milaanos mõjuvad inimesed erakordselt stiilselt, eriti mehed. Londonis  on aga palju mitmekülgsust ning tänavamood on fantastiline. NYC on selle poolest cool, et seal tunned ennast alati sobivalt ning sind kiidetakse hea maitse eest!”

Beatrice valib oma riided alati ise ning stilisti abi ta kasutanud pole. “Mitte kunagi, vaid vastupidi, olen pidanud ise teistele stilistiabi osutama,” räägib Beatrice, et siiani on ta oma valikuid teinud ise, samuti suurema osa oma riietest. “Kuni üheksakümnendateni tegin/õmblesin kõike ise ja nüüd saan seda rõõmu uuesti nautida. Aastal 2008 võtsin osa TFW-st oma esimese väikese kleidikollektsiooniga (vaata SIIT) ning möödunud sügisel samuti TFW raames valmistasin mõned komplektid MoePiibli jaoks.”

 


Tags assigned to this article:
Beatricemoodstiil

Reklaam:

Tippkvaliteediga loodussõbralik Skandinaavia luksuskosmeetika - ElishevaShoshana.com

error:
Copyright © NordenBladet 2008-2020 All Rights Reserved.
Skandinaavia / Põhjamaade uudised ja info eesti keeles.
Scandinavian / Nordic news and info in Estonian.
Nordic News Service