Reklaam:

Kuidas taastada pühade ajal tehtud kahju organismile?

Rasvane toit, alkohol, lühikeseks jäänud ööuni, maiustused – kõiki neid lubatakse pühade ajal, öeldes enamasti: „Praegu on ju pühad, praegu võib!“  Tegelikult mõjub see tervisele halvasti ning ka välimus võib olla tuhmunud peale sellist ebatervislikku eluviisi. Praegu on õige aeg minna üle tavalisele elurežiimile. Kuidas seda teha?

• Toitumine. Unusta nüüd tükiks ajaks rasvane toit ja maiustused. Peale pühi võib olla ka järgmisel päeval jätkuvalt täiskõhutunne, kuid harjumusest süüakse ikka. Tegelikult peaks laskma maol puhata ja tuleks süüa juur- ja puuvilju ning näiteks riisi ja kala, sest need on kergesti seeditavad. Tuleks juua rohkelt vett ning seedimist kiirendavat teed ( nt roheline ja ingveri tee). Organismile peab tegema ühe veepäeva, kus sa ei söö midagi ning jood hulgaliselt vett ning taimeteesid, see annab võimaluse puhastuda mürkidest ning alandab ka kaalu.
• Kehakaal. Enamus inimesed võtavad pühade ajal juurde, seega kaalu tuleks hakata kohe alandama, milleks tuleb toituda tervislikult ja teha regulaarselt trenni. Talvisel ajal on väga palju võimalusi trenni tegemiseks nii sees kui ka väljas. Näiteks suusatamine on väga hea trenn, sest see põletab palju kaloreid, treenib hästi lihaseid ja praeguse ilmaga on seda suurepärane teha.
• Nahk. Peaaegu kõik ebatervislik pühade ajal rikub ka nahka. Särava ja klaari jume nimel tuleb seda kindlasti regulaarselt puhastada ning lasta näol meigist puhata. Väga head on erinevad sügavpuhastavad maskid (nt savimask), mis puhastavad poorid kõikidest ummistustest. Maskile eelnevalt peaks tegema näole ka auruvanni, et maski toimet tugevdada.
• Alkohol. See on kõigile teada, et alkohol ei mõju organismile hästi, peale pühi peaks tegema vähemalt nädalase pausi ka sellest, et organism saaks puhata.
• Magamine. Hilised ülevalolekud ning poole lõunani magamised või väga vähene uni rikuvad unerütmi. Tuleks harjutada ennast varasema magama minekuga ning vältima arvutit, telekat ja kofeiini sisaldavaid jooke vähemalt 2h enne magama minekut, see tagab kvaliteetsema une.

Kõiki neid punkte täites oled varsti jälle tavalise tervisliku eluviisi juures tagasi ning võid särada oma elujõulise välimusega!


Tags assigned to this article:
tervistoitväsimus

Reklaam:

Tippkvaliteediga loodussõbralik Skandinaavia luksuskosmeetika - ElishevaShoshana.com

error:
Copyright © NordenBladet 2008-2020 All Rights Reserved.
Skandinaavia / Põhjamaade uudised ja info eesti keeles.
Scandinavian / Nordic news and info in Estonian.
Nordic News Service