Reklaam:

Top Gear valiti aastakümne parimaks saateks

Absoluutseks fenomeniks kujunenud automeelelahutussaate Top Gear ülemaailmseks auditooriumiks hinnatakse umbes 350 miljonit inimest, mida on kolme keskealise autohullu tuterdamise jälgimise kohta äraütlemata palju. Viimane saade oli täispikk film, mis leidis aset Boliivias.

Suurejooneline vihmametsades, mägedes ja maailma kõige ohtlikumal teelõigul kulgenud reis oli meestele üks elu raskemaid ning fännide jaoks jällegi üks põnevamaid vaadata. Veelgi mõnusamaks muudab Top Geari peale mõtlemise teade, et saade valiti äsja Suurbritannias terve dekaadi parimaks telemeelelahutuseks, vahendab Daily Mail.

Show edestas selliseid menukaid nagu Simpsonid, Britain’s Got Talent, The Office, Doctor Who ja Apprentice.

Top Gear oli esmakordselt BBC eetris 1977. aastal, ent lõpetas oma konservatiivse formaadiga 2001. a. Kaks aastat hiljem lükkas Jeremy Clarkson koos sarja produtsendiga käima uues kuues ettevõtmise, kus ekraanikaaslasteks teadagi James May ja Richard Hammond.


Tags assigned to this article:
James MayJeremy ClarksonRichard HammondTop Gear

Reklaam:

Tippkvaliteediga loodussõbralik Skandinaavia luksuskosmeetika - ElishevaShoshana.com

error:
Copyright © NordenBladet 2008-2020 All Rights Reserved.
Skandinaavia / Põhjamaade uudised ja info eesti keeles.
Scandinavian / Nordic news and info in Estonian.
Nordic News Service