Renzo Rosso on leidnud oma 35 aastat tagasi loodud Dieseli brändile uue põlvkonna loovjuhi. Vastutusrikka ameti võtab üle Thierry Muglerist lahkunud Nicola Formichetti. 35aastase Tokyos sündinud Formichetti vastutusalasse kuulub kõik, mis Dieseliga seotud – tootmine, kommunikatsioon, turundus, sisekujundus, vahendab Mood.

Formichetti töö tulemusi saame näha alles 2014. aasta sügis/talve kollektsioonis, kuid tema turundusvisiooniga saab tutvuda juba tänavu septembris, kui bränd esitleb uue hooaja reklaamikampaaniat.

Lady Gaga ihustilist ja tema kurikuulsa lihakleidi autor räägib, et avastas Dieseli enda jaoks 18aastaselt Londonis õppides. „Mul polnud tol ajal raha, et Dieselit osta, kuid Dieseli poed olid kohad, kus olla,“ meenutab ta. „Nad tegid suurepäraseid pidusid ja moeshow’sid ja rääkisid kunsti ja moodi austava publikuga. Nende reklaamikampaaniates olid suudlevad mehed. See oli väga antimoodne ja see mõjus mulle.“

Formichetti alustas koostööd Thierry Mugleriga kaks aastat tagasi. Ta muutis nime Mugleriks, lõi meesterõivaste osakonna ja meelitas Lady Gaga moelavale. Ta töötab ka Uniqlo loovjuhina ning lubab mõne kuu pärast esitleda oma brändi Formichetti.