Madonna loob kaubamärgi Truth or Dare all moodi küpses eas daamidele

Madonna on oma teismeliste moebrändi Material Girl tütre Lourdese hoolde andnud ning keskendub nüüd täiskasvanute moe ja kosmeetika loomisele, vahendab Mood.

Popkuninganna on loonud moebrändi Truth or Dare, mis on suunatud eelkõige küpses eas daamidele. MG Icon, mille alla kuulub Material Girl, annab teada, et esimesena tuleb Truth or Dare välja parfüümiga, millele järgnevad peagi rõivad ja aksessuaarid.

 „Aastate jooksul on mulle korduvalt oma rõivabrändi loomist soovitatud,“ räägib Madonna. „Aeg on õige, ja Iconixis olen leidnud partneri, kes aitab mu visiooni reaalsuseks teha.“

Iconix Brand Groupi alla kuuluvad lisaks Material Girlile ja MG Iconile ka Badgely Mischka ja Londo Fog.


Tags assigned to this article:
MadonnaTruth or Dare

Reklaam:







Tippkvaliteediga loodussõbralik Skandinaavia luksuskosmeetika - ElishevaShoshana.com

Copyright © NordenBladet 2008-2022 All Rights Reserved.
Skandinaavia / Põhjamaade uudised ja info eesti keeles.
Scandinavian / Nordic news and info in Estonian.
Nordic News Service