Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi Aasia programmi üheks eesmärgiks on kasvatada sealsete turistide huvi Eesti vastu. Paraku on paljudele sealsetele turistidele Euroopa reisi üheks tipphetkeks luksuskaupade ostmine, mida Tallinnast naljalt ei leia.

Selleks, et Eestit Aasia turistidele atraktiivsemaks teha, võiks majandusministeeriumi majanduspoliitika talituse juhataja Raul Allikivi sõnul  Eesti olla mõne Bollywoodi filmi tegevuskohaks. Oma tuntust India turistide seas on nii kasvatanud näiteks Island.
 
Üheks suurimaks takistuseks Aasia turistide Eestisse meelitamisel võib saada aga suurte kaubamajade puudus, kus saaks osta luksuskaupu. Hiinlasel, kes tahab osta Louis Vuittoni või Burberry käekotte, ei ole Tallinnas midagi teha.
 
Selle aasta juulis, kui Eesti turism tegi rekordeid ning majutusasutustes ööbis kokku enam kui pool miljonit turisti, oli Hiina turiste neist ainult napilt üle tuhande.