Laulja Uks Suvistet (29) saab kuni juuni lõpuni näha Philipsi pardli reklaamides. Kampaania algas mais, hõlmates trükikanaleid, raadiomänge ja online-meediat.

Suviste stiili hindab Philipsi Eesti kontori juht Toomas Kärk. “Uku Suviste on alati elegantne ja hoolitsetud nagu üks Philipsi pardlit kasutav härrasmees olema peab,” märgib Kärk, miks Suviste sobib suurepäraselt Philipsi eestkõnelejaks.

Suviste peab oluliseks veendumusele jõudmist, et toode, mida ta reklaamib, on tõesti kasutamisväärne. Selleks sai ta Philipsi pardli enne kampaaniat nii-öelda proovi peale.

Reklaamidiili osapooled koostöö majandusliku sisu avaldada ei soovi. Suviste ütleb, et lepingusumma nimetamine ei oleks eetiline, lisades, et kokkuleppele saadi kiirelt. “Uku saab reklaamis osalemise eest tasu, mis teda motiveerib, kuid täpne number on vastavalt koostöökokkuleppepele meie omavaheline teema,” ütles Philipsi esindaja Toomas Kärk.