OHMYGOSSIP – Rootsikeelset Ohmygossip´i sotsiaalmeedia platvormi hakkasin arendama juba 2014. aastal ent nüüd olen jõudnud ka nii kaugele, et avasin veebilehe aadressil Ohmygossip.se. Nagu näete, on sellel lehel kõik alles algusjärgus ent kavatsen oma blogipostitusi neljas keeles tegema hakata. Eesti keeles (Ohmygossip.ee), inglise keeles (Ohmygossip.com), soome keeles (Ohmygossip.fi) ja rootsi keeles (Ohmygossip.se) lehel. Just sellises järjekorras kavatsen lugusid ka tõlkida, ehk siis viimastele lehtedele jõuavad tõlked väikese ajalise nihkega.

Kuna plaan on regulaarselt kasvada ja laieneda ning minu sihtmärk on Skandinaavia turg, siis kavatsen sellel aastal samm-sammult selles suunas liikuda. Septembris avasime Ohmygossip.fi lehe ning see on hoogsalt käima läinud, sellest kannustatuna mõtlesin, et ei jää ka roosi keelse lehega enam ootama vaid teen ära! Ja nii hea tunne on, olen seda ju nii ammu teha tahtnud. Olen varem rootsi keeles bloginud Mondoblog.se, Spotlife.se ja Blogg.se  blogiplatvormide all, ent need jäid kuidagi soiku ja osad keskkonnad on vist tänaseks isegi uksed kinni pannud. Tahan rohkem aega pühendada oma Soome ja Rootsi lehe arengule ja OHMYGOSSIP´i tuntust Põhjamaades kasvatada. Tean, et teen nii ajapuuduse kui ka rahaliste piirangute tõttu peaasjalikult n-ö beebisamme, ent iga väiksemgi samm on ikkagi samm edasi püstitatud eesmärgi suunas.

Minu eesmärk on saada üheks võimsaimaks või kõige võimsamaks blogijaks Skandinaavias! Sotsiaalmeedias olen oma järgijate arvuga selle eesmärgi saavutanud ent soov on ka igapäevaste unikaalsete lugejanumbritega ning üleüldise tuntusega esimeste sekka jõuda. Kusjuures ma arvan, et tegelikult pole võimalik üheselt otsustada kes suurim influencer on, sest n-ö näite, millest lähtuda, on väga erinevaid – blogi lugejate arv, blogija tuntus, blogi sotsiaalmeedia baas, blogi käive, blogi kasum, blogi rahvusvahelisus, blogi nimi kui kaubamärk ja selle tuntus, kaubamärgi väärtus, kaubamärgi erinevad turustusvõimalused (sama nimelised tooted/teenused), koostööpartnerite ja kontaktide arv, registreeritud kasutajate (subscriber´ite) arv, blogi esindatus erinevatel sotsiaalplatvormidel (Twitter, Facebook, Instagram, YouTube, jne), blogi Google Analytics, blogi reitingud erinevates listides jne jne. Seega tegeleda tuleb kõige eelnimetuga!

Viska pilk peale ka Ohmygossip Sweden´i Facebooki ja Twitteri lehtedele!